Till bloggens startsida

Andra luckan

06.40 Godmorgon, om en halvtimma går bussen. Stress är livets nya lek, right?
Haha, igår kväll satt jag på msn innan jag skulle sova och pratade med alla möjliga, bland andra Tormod, hans ljudsystem har inte fungerat sedan han flyttade. Och IGÅR kom han på vad som var problemet, han hade ljudet inställt 0. Det puckot! Hahahahahahaha - och han ska kalla sig tecknisk? Hahahahaha!

08.18 Första lektionen, historia. Slutar runt halv 4 idag, sitter här och oroar mig över min fot - det är ju tävling i helgen!

12.58 Datakunskap, sen bara matte kvar - var inne på "budson" igår, den där köp och sälj sidan som det görs så mycket reklam om, men grejen var att de stog att de var 1.55 minuter kvar på en pryl som såldes, sen tickas det ner mer och mer, men sen när det är 0.5 sekunder kvar så börjar det om och ticka från 1.55 igen. Lurendrejeri! Jaja..Skriver mer sen, chao!

18.32 Jag har varit hos mormor och morfar hela kvällen. Mormor hade gjort ungspankaka och efter det satt morfar och jag och åt frysta hallon. Mysigt! Nu ska jag plugga lite och vara duktig. Kiss and hugs!

Btw - saknar min honey pie sandra. Hahahaha. Men vi ses ju imorgon :) <3

19.23 Jag hade nästan glömt att det var tisdag, vilket innebär nya avsnittet från One Tree Hill finns nu! Så det måste jag ju tanka ner och kolla på SÅKLART! På tal om serier så ska Karin och jag börja om på OC och kolla alla avsnitt från början, (hon har aldrig kolla på det)  Ojoj vad många gråtstunder vi kommer få tillsamans då. Hahahaha <3
Igår kväll började jag även kolla på The bucket list, en kommedifilm - men jag hinner inte kolla klart på den idag också..det får bli någon anna kväll!

19.28 Hittar inte one tree hill på thepiratebay, någon som vet vad som har hänt? ...de kanske inte var någon sändning igår i USA? Hmm... "/  Jaja, det finns ju en posetiv sak med det (jag hinner kika klart på the bucketlist och plugga mer)


Kommentarer
Postat av: [nydesign] - jen

Har min första tävling i bloggen :)

Var med vettja ^^

Postat av: the oc companion hääär ;)

hahaha ja guuud va vi kommer gråta och nörda oc! ;O men de blir naajs! och sen kan vi ladda ner alla lotta på bråkmakargatan avsnitt oxå när vi ändå är igång! hahahahha ;)<3



"aa herre gud...."

HAHAHAHAHHAHAHA

Postat av: Emma

Det är uppehåll i USA för det är lika dant med DSPH!

Postat av: Elin

asså vickan det där med budson, den slutar inte då ;) orkar iinte förklara haha för du kommer inte att fatta för jag förklara inge bra ;) tkr att du glömde en väldigt viktig del av dagen! sandra på aukuten :_P hgahhah

Postat av: Sofia

fin blogg:)

Postat av: Sofia

tack så mycket :D

Postat av: johanna

Hejsan!

Jag har en alldeles nystartad blogg!

Kram på dej

Postat av: Therese

hahahah, nej jag har bara vart irriterad på allt och alla idag, ahha!

Postat av: SANNA

fin blogg sötnos!



kram. (:

Postat av: Therese

HAHAHA du tror inte det är pinsamt för mig eller? ahahha :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: