Till bloggens startsida

24 luckan



Vaknade, och det var snö ute! Precis vad lilla tråkiga örebro behövde nu på
julafton!            Dagen började i alla fall med att vi åkte till farmor och farfar
till deras nya hur i odensbacken. Åt lite julfrukost och drack glögg. Mysigt'
Sen öppnades det packet. Jag fick jättemycket bra saker.
- Dust it. (inga mer bad-hair day nu!)
- En sorts ljus-dekor till mitt nästa rum.
- En jättesöt grå tunika.
- Ett gulligt hallsband.
Efter ett tag kom även kusinerna och då blev det ännu mer paketöppning,
då blev det
- Leggings.
- Jättesöta halsband och armband.
    
   
Bilderna är klick(förstorings)bara.

Sen fortsatter det in till Örebro igen, hem till Adolfsberg. Där börjades det
med att kolla på Kalle Anka (som jag aldrig sett hela förut).
Sen blev det julbord. Fast jag vet inte, jag är inte så jätteförälskad i julbord
längre...men hembakat jul-bröd är alltid gott!!

Eftersom att mormor och morfar är i Thailand så firade vi
lite jul med dom över msn med videosamtal. Hihii'


Sen blev det pressentöppning med familjen. Fick en hiimmla massa bra
saker. Kan inte rabbla upp allting men lite utav det i alla fall..
- En jättesnygg adidas väska.
- Guitar hero.
- En grå stickad tröja från sisters.
- En bonuce film med 7 olika korografier.
- Singstar, ABBA.
- Spetstrosor.
- Pengar från mormor och morfar.
- Pengar från gammelfarfar.
- En jättebra väckarklocka! (förklarar i nästa inlägg)
- Smycken.
- Jättesöta temuggar.
osv osv.

Sen lite senare på kvällen var även en söt Johan här
med ett dolce&gabbana parfym sett. <3

Sen blev det badtunna med champang och
choklad som vi fått av Anita och Olle i julklapp. Muwws '

 
Riktigt lyckad dag,
hoppas ni också fick en massa bra
julklappar och hade en mysig julafton!
<3

Kommentarer
Postat av: Juliuul

Härlig att din Jul blev prima :D



Jag tycker att vi ska samla ihop oss och ha Singstarkvällen snart! <3

Postat av: hanna

badtunna på julafton. är det en tradition för er?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: