Till bloggens startsida

TRÄNINGSVERK!

Har inte så mkt mer att säga än att jag har träningsverk nu!
Först igår vare egen träning med sara, sen coachad, sen idag var
det en gympalektion i skolan som var lika grymt jobbig som den var kul..
Sen idag var det dans träning igen, men inte på vanliga KSD utan på
KS (markurells)



Skoldagen idag var för övrigt helt okej, men vi har äckligt små skåp så idag
när vi hade idrott å massa så var man tvungen att gå runt med trunk överallt
över skolans alla 5 olika hus med 4 olika våningar. KUL....not '

Efter skolan blev det upp till krämaren och köpa miniräknare med Mira och Sara.
Sara och jag fortsatte sedan till la baguette <3 alltid lika gott ((((((:

Nu på kvällen ska jag städa rummet för imårrn kommer bajsungen och sover här ;) <3
Haha, sen på lördag göteborg. Honey bonie det kommer bli sjuk bra !

www.barkestorm.blogg.se
xD Haha läste just på sandras blogg att hon äter dicatobollar hela dagarna i skolan,
hon är för rolig hon..själv har jag inte provsmakat en ända grej i skolans kaffeteria än..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: