Till bloggens startsida

Toppenfredag!

Idag blev det inga lektioner, friluftsdag. Hade inte höga förväntningar,
men det slutade RIKTIGT kul faktiskt. Jag var i ett lag med 3 från klassen och
3 st treor. Självklart vann vårat lag =) Men de krävdes lite från min sida också.....doppa
huvudet i en hink full med vatten för att fånga ett äpple och lite äggkastning och så vidare '

Efter skolan drog sandra och jag och solade. Sen väl tillbaka i omklädningsrummet:
Sandra: (kollar på mitt ansikte) oj, hade du solkanonen på?
Vickan: ? Solkanonen ? Vad är det ?
Sandra: HAHAHA, oj hade du på den hela tiden?
Vickan: Hmm..ja jo kanske..tydligen !?!? :S  :P haha

Sen blev det bara mys kväll hemma :) Vi såg på en sjukt bra film Notebook, <3
Sen nu lite senare på kvällen kom vi på att vi skulle locka håret
inför imårrn - hahaha GBG å liseberg för hela slanten då ! :D

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: