Till bloggens startsida

New shit in AD ((((((((:

Idag får vi lite mer delar av staketet, vi får även hem en flygel...så nu slipper vi ha ett tomt vardagsrum.  Hm, mamma och jag har börjat planera om hur mitt nya rum i källaren ska vara.  Ujujuj, peppning på detta :D new shit in adolfberg liksom ! ;) haha :D

Dagen för övrigt har varit bra, gick upp kvart över 6 i mårse för att hinna med bussen 07.25....första lektionen var klockan 8, sen hade vi håltimma från 9-11.25 Hmmmmmmmm ' Slutade lite tidigare än schemmat var lagt, tack kungen haha (Mira och jag kom på att våran datalärare är lik "hej babediba - kungen" haha)

När jag kom hem fanns de inga läxor att göra, sköönt..inte heller så mkt att blogga om så jag tog en promenadis istället :)

C ya '


Kommentarer
Postat av: Elin

ahha vickan, hur ska det gå för dig när du flyttar hemmifrån? du kommer bara göra om din lägenhet hela tiden då ;) <3

Postat av: viktoria

oh no way, haha jag ska aldrig flytta hemmifrån ;) haha skojja.

Postat av: Sara

ni har ju värsta lyx i eran datakunskap, slutar jämt tidigare :O hahah, vi satt med världens tråkigaste teori intill sista minuten ! :s hahahah ;) <33

Postat av: viktoria

japp :) mira och jag har kungen som lärare såå... haha ;) <3

Postat av: Louise

Gullego, du i källaren..

Postat av: viktoria

japp japp :) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: