Till bloggens startsida

Älskade vännen

Jag har lärt henne att tycka om att blogga,
www.barkestorm.blogg.se


..och hon har lärt mig att hata kedje-sms
(hon sa just det på luuren) Jo vist det är
jättegulligt och så med kedje-sms å så,
och nog för att jag har gratis sms
men lite överdrivet är det väl ändå
trots allt?
Men jag har egentligen inget emot dom..
så skicka skicka om ni vill ' (och jag
vet hur det är med tvångstankar också)

: känner att jag inte behöver göra ett nytt inlägg
till varje sak jag kommer på att skriva om så jag
kan ju nu passa på att tillägga att nu behöver jag
inte fler jeans. räknade alla idag när jag ränsade
garderoben lite och jag har 17 styckna efter att
jag rännsat bort dom jag inte vill ha..
Favoritjeansen är de nya som jag fick av
mormor och morfar när vi var på västkusten :)
Tack ännu en gång <3


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: