Till bloggens startsida

Riktigt härlig måndag!

Senast igår sa jag att jag skulle försöka dissa plattången så mycket som möjligt, men det första jag gjorde imårse var att vakna upp & konstatera att idag fanns det ingen annan utväg än plattången!

Idag hade jag min första teckenspråk-lektion, eftersom att jag missat 4 lektioner så hade jag en hel del att plugga in i efterhand, men det gick bra faktiskt! Tack vare hjälpen av Nils & Jocke.

Efter skolan blev det att dra upp på stan & käka, men Nils vägrade att äta utan vax i håret så vi fick gå till hans lägenhet först så han fick fixa det - han är en riktigt fjortisboi! Haha '

Senare på kvällen blev det träning. Gruppträningen var bra, rätt mycket blev gjort samtidigt som vi hade riktigt jävla kul - precis som vanligt ♥ 

Nu blir det en lång, varm, härlig dusch! Vad har ni gjort idag/ikväll? 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Idag har ja hämtat världens sötaste kisse miss :)

Fin blogg du har!

Ska vi följa varandra på bloglovin?

Kram

Postat av: beatrice

jag har varit på mitt land och plockat svamp haha :)

Postat av: Therese strömberg

Hahah ville bara ha det liter ljusare men det blev ju.... konstigt haha. Aa funderar påt men så jäkla jobbigt när den ska växa igen :/ ...

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: