Till bloggens startsida

Man får göra det bästa av saken

Projektarbetet ska vara inlämnat imorgon. Jag & Karin jobbade tillsammans. Det var tänkt att vi skulle skriva det tillsammans på tisdag, onsdag & idag efter skolan, men stackarn har legat i 40 gradig feber i några dagar nu, så det har blivit mycket plugg för mig dessa dagar. Idag kom jag hem vid fyra på eftermiddagen, nu är klockan elva på kvällen och även fast jag suttit intensivt med det hela kvällen så är jag inte klar. Suck! Sånt här tar längre tid än vad man tror. Jag satt igår eftermiddags också med det, inblandat med alla engelskaglosor. Skolan alltså..

Så som sagt, jag har pluggat in i helvetes (förlåt) mycket idag! Men, man får göra det bästa av situationen, jag satte mig med laptopen i min mjuka rosa soffa & tände några ljus!


Imorgon är det fredag, då är det alltid bra stämmning i skolan - alla är taggade inför helgen. Min helg blir väldigt chill. På lördagkvällen ska jag hem till Karin med ett par tjejer & bara mysa. Någon gång i helgen ska jag även träffa Elin, vi har inte träffats på jättelänge så det ska bli kul! Söndagen avslutas som vanligt med träning, Bella & jag kanske ska träffas lite innan också för att träna lite par, det är välbehövligt! Snart tävling. Tagga!

Kommentarer
Postat av: karolin

fin blogg.. i like ;D

haha

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: