Till bloggens startsida

Make-up i photoshop

Eftersom att jag bara varit hemma hela denna lördagkväll & inte gjort någonting speciellt så har jag gått runt utan smink, mjukisbyxor, stor herr t-shirt & fårskinnstofflor. Mysigt, men lite boring. Spanjoren kommer imorgon, så jag har faktiskt inte haft ro till att hitta på något ikväll. 

Hur som helst, som sagt hade jag ju inget smink ikväll - men det fixade jag till lite i photoshop. & hoppsan, jag fick även annan färg på ögonen. Men, mascaran var svår att fejka, så den skippade jag. Jag vet att man kan ladda ner ögonfransar som "penslar", men nej. . . 



Btw, ser nu att jag är helt gul under ögonen. Det är nog ljuset i bilden, för sådär ser det inte ut när jag tittar mig i spegeln.


Vet ni vad jag mer gjort idag? Jo, det ska ni få veta! Jag har fixat alla 100 micro-slingor som jag fick av Johanna i torsdags. Tog bort de gamla microringarna som satt kvar på några av slingorna & så vidare. Av alla 100 slingorna så slängde jag bara två stycken! Otroligt bra kvalitet alltså på sånt hår. De två slingorna var lite trassliga, där hjälpte inte ens inpackningen..& då slog tanken mig att om jag slänger dem två så har jag faktiskt 98 kvar, vilket räcker gott & väl! Tusen tack Johanna!

Förut hade jag klipps, nu har jag löshår insytt i en liten inbakad fläta i hårbotten vilket är toppen! Både för-& nackdelar med det, men det är riktigt många som använder löshår nu för tiden. Är det bara jag som tror att det kommer bli 00-talets trend?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: