Till bloggens startsida

1400 kronor


Igår när Sandra & jag var på stan så köpte jag en till berlock till mitt Thomas Sabo armband. Nu har jag alltså tre berlocker. Det får räcka med dem nu ett tag! Kanske önskar mig mer i julklapp?

Hur som helst, Sandra började räkna på igår vad armbandet & berlockerna kostade tillsammans. 1400 kronor. Herregud! Det är mycket pengar för ett silverarmband. Men jag gillar det, riktigt mycket. Jag älskar det! Så jag tycker att det är värt det. Speciellt när det är så personligt som det är med berlockerna & så. Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: alexzandra

jag tycker det är fint,speciellt converse.skon:)

Postat av: Louise

Aaaah, du köpte drinken som du pratade om! Fiin! Nästa gång vill jag ha ett hjärta och ett A, att sätta bredvid mitt L! Får se om jag har mkt pengar kvar när månaden är slut, så kanske jag slår till. Annars kommer det ju en jul till slut.. :P

Postat av: josse

det var jättegulligt! särskilt den där skon! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: