Till bloggens startsida

Jeansjacka


Jag har spanat in dena här jeansjackan i flera månader & tänkt att "i vår ska jag köpa den när det börjar bli nog varmt för jeansjacka, & när den gått ner i pris". Nu börjar det bli dags för att köpa jeansjacka kände jag, men den hade tyvärr inte gått ner något i pris. Men..jag provade den ändå. För första gången blev jag lite skeptisk till fårskinns-kragen, det passar väl liksom inte i sommar? Så jag dumpade den! Även fast jag tycker den är sjukligt snygg. Men om det är någon annan som vill ha den så hittar ni den i affärer som har VILA-kläder! Kommer inte ihåg vad den kostade, men strax under 1000-lappen.

Köpte dock en annan, från Veromoda. En helt vanlig, men väldigt snygg i färg. Jag gillar jeans när det är "varmt" i färgen, när det är lite mer turkosblå än isblå. Den här kostade bara 300 kronor! Jag & min lilla mobil fick inte så bra bild på den idag, men den kommer nog finnas med på en hel del outfits-bilder i vår...




Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: