Till bloggens startsida

Till mina barnbarn


Nu i veckan så ska vi köpa stenar (diamanter) till våra nya tävlingsträkter som håller på & sys just nu. Att sätta på diamanter är väldigt tidskrävande & man måste vara ganska tålmodig, men samtidigt tycker jag att det är lite roligt.

Så idag blev jag jättesugen på att sätta stenar, men jag hade ju inget att sätta stenarna på eftersom de nya dräkterna inte är klara än. Så jag drog fram den gamla tävlingsdräkten & började sätta i de stenar som lossnat under tiden när den användes.

Jag ska aldrig mer använda dräkten, men jag gjorde alltså den fin tills mina barnbarn kommer & tittar på den. Ja, jag är 18 år & har inte ens barn, men men.. Den får hänga i garderoben & vänta på att visa sig för barnbarnen, för nu är ju alla diamanter på plats i alla fall! Hahahaha..

Undra vad de stackars barnen kommer tänka när farmor/mormor tar fram en tajt lack-dräkt.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: