Till bloggens startsida

Finn felet!


Hahahahaha! Jag gjorde en liten mix av eas west sushi & Hälls konditori..


Pinnar! En självklarhet när jag äter sushi! Och oj vad gott det var,
verkligen efterlängtat! Det var häligt att få en "fredakväll" mitt i veckan!


Trettondagen har jag mest sovit bort.. den slutade dock på träning med
nya tjejen i våran dansgrupp. Det kändes superbra! Sedan gick jag till Ica
& köte hårfärg, för jag ska lägga i lite mörkare slingor i håret nu i helgen.

Nu ska jag vända upp & ner på min garderob, för att:
1. Få lite ordning i garderoben, som för tillfället är en stor katastrof!
2. Hitta något tills imorgon kväll, Josefine fyller ju 19 år på lördag. Vi firar
det imorgon med käk hemma hos henne sen dunderutgång,
sånna som vi tjejerna är så bra på! Hehee..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är den nya tjejen och vem har slutat ? :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: