Till bloggens startsida

Längtar

Längtar till att fota med mina nya objektiv som jag fick när jag fyllde! Ska bli kul att börja prova, fixa & trixa! Speciellt att gå ut & fota & ha kul i höstlöven, hihi..

På denna bild har jag bara hastigt & lustigt mixat två bilder som jag tog på den lilla husbilstrippen förra helgen. Den ena är en mysig & höstig allé, & den andra bilden är en gammal trämålning som jag fastnade för! Haha, hjälp så estetisk jag lät där. Ush?!

Den stora sängen lockar alldelles för mycket för att kunna motstå! Så, natti natti.. Imorgon väntar allt från bankmöte, lång dag i skolan, ett alldelles för svårt prov, tyg-köp till dansgruppen, till bio med Sara, Karin & Oscar!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Vad läckert det blev - den skulle jag vilja ha orginalet på.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: