Till bloggens startsida

Packa packa packa

Nu är det inte långt kvar tills det blir Cypern för min del. Det ska bli sjukt härligt! Ikväll ska det packas, hela kvällen! Sen ska jag även fixa ihop en uppsats om "teckenspråkets ställning i samhället" som ska vara insänd innan 00.00 ikväll. Ska även försöka hinna komma i säng skapligt tidigt ikväll för imorgon bitti ska jag vara go' & gla' för då har jag uttagning för kommande sminköser för min cirkel i stjärnparaden. Det är 20 stycken som kommer, så det ska bli väldigt kul! Ska bli kul att få mutor också, hehehee..

Ps. Denna gång ska jag verkligen försöka att inte packa för mycket onödiga kläder, som jag i vanliga fall brukar göra när jag ska utomlands! Dock har jag redan packat några dl havregryn, haha - jag ska nämligen äta gröt till frukost! Mumms.. Ds.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: