Till bloggens startsida

Himlen är oskyldigt blå

Igår var jag på förhandsvisningen av denna film, tack vare CSN's studenterbjudanden. Det tackar man för! Det var en helt okej film - många har ju emot svenska filmer, fast det har ju inte jag.. Så jag tyckte den var bra!

Huvudperson var Bill Skarsgård, hur duktig som helst! Han var även skådespelare i "I rymden finns inga känslor" som Bella & jag var & tittade på för ett par veckor sedan.

Japp, så är det. Nu ska jag bege mig till dagens enda lektion. Skönt! Efter skolan blir det filmchill med Sandra & sen ikväll blir det untzz untzz untzz, Strömpis!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Haha visst va jag söt!? :D

Postat av: Sverremari

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: