Till bloggens startsida

Ikväll ska vi bli Jigsaw's offer!

För så här står det nämligen på SF:s
hemsida om filmen som vi ska se ikväll:

"
Sedan begynnelsen har du sett andra lida...nu är det
din tur. Den sista pusselbiten är du.
 Saw är en av historiens mest framgångsrika skräckfilmsserier.
Nu kommer den avslutande delen inspelad i 3D! Skräcken får
ytterligare en dimension och fällorna blir levande.
En dödlig kamp utspelas kring Jigsaws
brutala arv. En grupp som överlevt Jigsaws
grymma lekar samlas och tar hjälp av självhjälpsgurun
Bobby Dagen, även han en av Jigsaws tidigare offer.
Bobby Dagen bär dock på en mörk hemlighet
som kommer att framkalla en ny terrorvåg med
fällor och lekar du inte trodde var möjliga.
Missa inte finalen!

"

Men först ska vi ta en liten mysstund på Java!



Idag har jag blonderat utväxten. Det blev väldigt ljust,
som vanligt - men jag vet att det kommer se bättre ut
redan efter en vecka när utväxten börjar komma.
Så jag kan andas ut, behöver inte se ut som
ett "ljushuvud" så länge..

Nästa fredag ska jag till frisören förresten. Har bokat
tid för lite mörka slingor (spännande!), men även
klippning. Det behövs verkligen!! Jag har nämligen
inte klippt mig sedan i julas.. ajabaja Vickan!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: