Till bloggens startsida

Weekend

Hela lördagen spenderades på studion. Först träning med James som vunnit SM & VM & lite allt möjligt. Grymt bra korografi fick vi! Efter det så var det KM & Dance Awards - så det blev minst sagt en heldag på studion!

Idag vaknade jag vid halv 10 så nu ska jag försöka ta till vara på tiden & plugga lite - det behövs! Känner på mig att denna veckans fritid kommer ägnas åt pluggning. Gaah! Vi är ju lediga på torsdag & fredag, men det kommer inte bli så mycket ledighet för mig, jag kommer typ sitta inne & plugga då. SUCK! Fast det är ju grillfest i veckan att se fram emot i alla fall!

Hur som helst, senare idag ska jag till Sandra, hon & jag ska vara lekledare på Luddes kallas. Hihii.. Får se om jag hinner med lite övningskörning idag också!


Kommentarer
Postat av: emma

Tack för igår gosis!! Jag måste också plugga hela dagen, suuuuger :(

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: