Till bloggens startsida

Tisdag.

Vad har hänt idag då?
- Vaknade utan röst! Så det blev sjukanmälning för mig idag..
- Åkte till spanska nationella provet & snorade & snörvlade..
- Fixade klart (nästan) projektet inför imorgon. För att sen komma hem & få reda på att det inte behöver vara klart imorgon. Suck! Fast det är skönt att ha det gjort!
- Nu är jag hemma, snyter mig & hostar hela tiden. Buhuuu, jag vill inte vara sjuk nu!

Vad ska jag göra ikväll då?
- Titta på förra veckans avsnitt av Cougar town, för att senare ikväll titta på det nya avsnittet på tv. Så galet bra & roligt är det. Alla borde följa den serien! 
- Dricka några till koppar te! Jätteskönt för halsen!
- Plugga inför kursprovet av teckenspråket!

Det blir ingen skola för mig imorgon heller. Ska ta åt mig en feeeet sovmorgon då, sen hoppas på att jag blir bättre till kvällen för då är det dansträning!


Kommentarer
Postat av: Nicolayidun

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: