Till bloggens startsida

Söndagar, när det är som bäst!

Dagen var till en början väldigt lugn & så. Sovmorgon & chill hemma
med Louise & Artin som varit här över helgen. Sen var det fys- & dansträning
med Experience-tjejerna. Alltid lika jobbigt men också alltid lika kul!


Nu ska jag åka & grilla, lite spontant bestämt - men det är roligt!
Jag tar med mig kameran. Jag ska försöka ha det som mål nu i sommar
att alltid ha med mig den! Mer bilder = Mer minnen!

Nu känns det att sommarn är på G!
Fint väder :D ..& pollenhelvetet har dragit igång :(
Det är alltså både tummen upp & tummen ner med det,
men så är det väl med allt här i livet?



Kommentarer
Postat av: Louise

Åh! Hittade Cosmo å tog med den men fick ju aldrig sjalen! :o(

Postat av: Therese Strömberg

Söötnos! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: