Till bloggens startsida

SM 2010

Nu kommer lite bilder från helgen. De flesta är mina, men några är lånade från facebook.

På lördagen var det singel-disco tävling. Då kom jag tvåa. Även jag inte
tränat på singeln på flera veckor (månader?). Well well. På söndagen var det alltså
dag 2, D-day! Då var det dags för grupp & singel. Det var viktigt för oss att det skulle gå
bra i gruppen, men det blev bara semifinal tyvärr - så vi är lite besvikna faktiskt.
I par-disco blev det också bara semifinal. Det fanns andra från klubben
som fick bra resultat! Grattis till er ♥


Åkte till västerås (där SM var) med Bella. *Untzz untzz*


Jag är ganska rynkig under ögonen pga pollen, men men.. Jag gillar verkligen dessa
lösögonfransarna från Mist! Kostar runt hundra lappen & kan användas nästan hur
många gånger som helst om man sköter de rätt.


Ballongen blev min SM-maskot!


Jag har inte så många dans-bilder från helgen tyvärr. Här är en på Simon i alla fall!


Jennifer & all hennes otroliga energi!


Miranda in action!


Jag kom tvåa i min klass! Jag hade ju sagt att detta skulle bli min
sista tävling i singel.. men nu fortsätter jag nog!


Några av oss på Knut Säborg dansstudio!


Natten till söndag sov vi på Elit stadshotell i Västerås, jättefint! Jag kom på den
smarta uppfinningen att med hjälp av två glas kunde fönstret hållas öppet!


Söndagmorgonen! Mätta (läs spy-färdiga) & glada efter
hotell-frukosten! Massa god frukt, & våfflor!


Hjälp! Jag är inte sådär blond va?


Hahaha, jag gillar Emmas hållning på den här bilden!
Jag har inga bilder från när vi dansade, men men..


Vi i Experience & värdens bästa Anna!


Emma & Johanna, lite längre bak även Sandra & Jennifer!


Rebecca & Zara!


Efter en helg med massa musik, dunkadunka & skratt så blev det en
hemfärd med Bella som far fylld med ännu mer dunkadunka & skratt.
Förstår inte hur vi orkade..men men!

Nu blir det en sommar fylld av massa träning, & framför allt
strechning - så taggar vi om till hösten!


Kommentarer
Postat av: emma

tack för du lägger upp bilden med min hållning där jag ser gravid ut!! haha :(

Postat av: Therese Strömberg

Sv; Haha det va grymt :D

Postat av: Therese Strömberg

Sv; Tihi, ska lära mig cykla, sen köra bil och sen motorcykel då ^^

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: