Till bloggens startsida

Morgondopp!

I helgen har jag sovit uppe med Louise i gäst-dubbelsängen. Det är skönt, för jag har svinkallt nere på mitt rum nu när all värme går åt till poolen istället för huset.

När vi vaknade imårse så tog vi ett morgondopp i poolen. Det var inte så varmt som vi hoppats på. Det var lite drygt 28 grader, & det är kallt enligt oss - som är vana med grader över 30.


Bild på Louise från igår. Jag fixade hennes ögonmake (svart-grön sotning) & hår. Det blev en inbakad fläta som sedan fortsatte i en uppsättning som blev lite lockar.


Idag är det söndag & morsdag. Vi har precis ätit frukost & mamma har fått hallonluktande tvål & bodylotion & en blommig sjal som kommer bli bra till sommaren!

Nu ska jag säga hejdå till Louise för hon ska åkta tillbaka till Uppsala nu. Hon har lånat med sig min orientaliska sommarklänning. Det är bra att vi kan lånbytas ibland, så får man nya saker i garderoben för ett tag - helt gratis!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: