Till bloggens startsida

Marshmallows & jordgubbar!



Bella & jag var ute med gammel-forden igår i det fina kvällssols-vädret som inte alls var lika varmt som vi hade hoppats på. Haha! Men det var mysigt i alla fall, vi hade med oss lite marshmallows som blev över från grillkvällen, & jordgubbar. Senare på kvällen åkte vi hem till Jonathan & drack te.

Har inte kunnat sovit så mycket denna natt på grund av att mina ögon inte var riktigt fit for fight. Först åka med av-cabbat vilket kanske inte är det bästa för mina stackars pollenallergiska ögon? Sen åka hem till Kotte & kela med hans katter, som mina ögon inte heller riktigt tål..

Well well. Nu är det nationella prov i engelska igen, sen efter det åker jag hem & tar det lite lugnt! Ikväll är det ju fyspass & dansträning, sen kommer danstjejerna till mig. Mys! ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: