Till bloggens startsida

Mår som jag förtjänar?

Måndag morgon, & vaknar sjuk. Jag kanske förtjänar det?
Jag var ju ute & grillade igår efter träningen, från halv nio till halv tolv.
Jag trodde vädret skulle vara mycket varmare & skönare än vad det var
så jag hade aldelles för lite kläder på mig. Tur var att Kotte var
smart att ha med sig en filt som jag roffade åt mig!


Brukar inte männen stå för vedhuggning & sånt? Hmm..


Emma (den hemliga scoutern?) Fixade en eld utan tändvätska!


Förresten, Bella fick ju körkort i torsdags! Så hon stog för körningen ;) Höhö..


Vi gjorde världens godaste hamburgare! Men världens godaste
hamburgebröd (Max egna, rekomenterar!!!)


Sen blev det självklart marshmallows-grillning!


Vi var alltså någonstanns vid Rynningeviken. Jag, Bella, Kotte & Emma.
Jättemysigt, roligt, & en riktigt bra avslutning på veckan!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: