Till bloggens startsida

Gold & Apricot


 
Transparant guld från FACE, superbra! Jag kan även passa på att rekomendera om Make Up Stores transparanta silver! Jättefint! Jag använder mest det, eftersom att jag oftast har silversmycken! Även fast jag nästan tycker det guldiga är finare..

Duttade på lite av det aprikosfärgade läppstiftet från Make Up Store, färgen "prairie" som jag blivit tokförälskad i. Även leopard-sjalen som jag köpte i Stockholm förra helgen!


Louise & Arin kom till Örebro igårkväll, så idag har vi varit på Marieberg. Det enda jag kom hem med var 6 st spolar till håret. Som inte funkade så bra, haha! Well well, får la ge dom en till chans..


Kommentarer
Postat av: Anonym

för att jag ville heta christoffergustavsson.blogg.se innan men det gick inte då och det är lättare att komma ihåg.. :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: