Till bloggens startsida

Det blev inget grillande ikväll. Det unde...

Det blev inget grillande ikväll. Det underbart varma vädret ändrades på bara några minuter till tok-regn och hagel. Helt sjukt vilket väder det blev, åska och blixtrar också i flera timmar! Jag, sara och calle hyrde film istället. Paranormal activity! En av de värsta filmerna jag sett.. Ligger just nu under täcket och är jävligt skraj! Nu när jag nyss kom hem fick jag reda på att allt vatten i örebro inte fungerar på grund av ovädret ikväll. Vilket betyder, att jag inte kan tvätta mitt äckliga hår eller tvätta bort sminket. Mina ögon kliar sjukt mycket på grund av kombinationen smink och pollen, och min hy kommer bli skit, det blir den alltid när man sover med smink. Ja. Jag är på dåligt humör just nu. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Bikbok, 2 för 79 :- SKYNDA FYNDA! ^^

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: