Till bloggens startsida

Brunnsparken

Sjärnparaden hela dagen igår & hela dagen idag. Jag älskar det! Så himla kul. Bra stämning i sminklougen & teater (manus) & stalin är så roliga så man skrattar så man gråter. Sista dagen imorgon & på kvällen blir det party party. Allt sker i brunnsparken. Jättebra tycker jag, jättenära hem & för övrigt väldigt najsigt place.

Efter kvällens show så bestämde jag, Louise & Agnes oss för att ta en liten ICA-öls kväll i parken. Den blev väldigt mysig & roligt!

Här driver vi lite med oss själva.. haha. Sånt måste man göra iband! Byggde torn av några av våra mellanöl från ICA & tog flumbilder fast vi egentligen var stort sätt nyktra.. Haha! Mer pinsamma & fulare människor kanske man får leta efter? Well well, vi är inte seriösa på kortet. Men jag hoppas att de flesta begriper det!


Agnes & jag. Kvällen spenderader btw på lilla scenen i Brunnsparken, där var det lä & fint! Höhö..


Louise, & Julia som kom efter en liten stund.

Tack för kvällen tjejer. Den blev faktiskt jätterolig, över förväntan. Är rätt glad att jag bara är 17 & "slapp" krogen. Hade inte orkat. Dessutom vill jag ju spara krafterna till imorgon to the biiiig biiig party. Stjärnparadsfesten!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: