Till bloggens startsida

PLUGGHELAVECKAN

Häromdagen sa jag att vi inte alls hade mycket i skolan just nu, för jag trodde inte det. Ha! Dagens skämt - shit säger jag bara! Det enda jag kommer göra den här veckan är att plugga. Så inget bloggande här inte..

Pratade just med Louise i telefon, hon hjälpte mig lite med hur jag skulle göra. Hennes tips var att först & främst börja med att göra en plan på när jag ska plugga på de olika änmena denna vecka. Så nu ska jag göra det, sen ska jag krypa ner under täcket & läsa i min engelskabok tills ögonen sklocknar.

Tack Louise ♥

Glömde säga! Uttagning till VM i helgen också, så det är ju inte bara plugg att tänka på denna vecka så att säga. Heheheee...

Puss & godnatt!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: