Till bloggens startsida

New shit

Nya väskan från accent & nya ljusa jeansleggingsen!

Man märker att det börjar bli lite mer somrigt, folk börjar ta på sig skinjackor, converse & kläder med ljusa färger. Jag tycker fortfarande det är svinkallt ute, så jag kör med min vinterjacka några nagar till, är nog smart med tanke på att jag varit mer eller mindre sjuk i snart 3 veckor nu..

Nu blir det massa plugg, sen ikväll blir det studion för att nöta dansen som vi fick igår som ska tävlas med redan nästa helg. Spännande!


Kommentarer
Postat av: sandra

svar: haha jo, det var svinläskigt att gå ut där eftersom att golvet också är i glas så man ser rakt ner på människorna som går på gatan under, och det är ju nästan 450m högt så :D Men det var häftigt :P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: