Till bloggens startsida

Mom, my ear hurts!

 


Jag åkte ju som sagt till skolan idag, var med på två lektioner, åt luch, var ute en sväng med tjejerna & tog lite luft - sen insåg jag att jag inte kunde gå på de sista lektionerna. Mina öron värkte bara mer & mer. Men det var skönt att komma till skolan en stund i alla fall för att träffa alla igen, & för att se att jag var faktiskt inte alls speciellt efter i något ämne. Skönt! Men vi har mycket i skolan just nu..så det blir endå att plugga massor i helgen..

Den bästa värktabletten är ju Ipren, men nu är det ju så att jag är allergisk mot det! Så jag får leva på Alvedon i sånna här tider.. Jag har jättesvårt för att svälja ner tabletten, men jag fick en bra idé från Bella idag att jag borde prova brus-alvedon. Såå, mamma skulle köpa med det hem till mig - men det fanns inte, så guess what? Hon köpte flytande barn-alvedon. Well well, det funkar ju faktiskt bra för mig!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: