Till bloggens startsida

Mini Lindblad

På söndag blir det Romme Alpin med Louise, Artin, mamma, pappa & Sandra. Ska bli jättemysigt & roligt! Problemet var bara att jag inte hade några vettiga skidkläder eftersom att jag inte åkt skidor i år än. Kändes surt att köpa nytt för att bara åka en dag, för jag hade ändå tänk att köpa något nytt & fräsht till nästa vinter. Men då ställde Johanna upp! Toppenbra! Jag får låna hennes asballa babyrosa DC byxor & babyblå Peak jacka. Hur gulligt som helst! ♥ Jag kommer se ut som en mini-Lindblad på söndag, det blir awesome! Det gäller bara att skelettet håller, det är verkligen inte läge att bryta sig nu.. även fast vi troligen missar VM så har vi i alla fall kvar uttagningen till EM dessa månader innan sommaren. Det vill man inte missa! Kötta!


Kommentarer
Postat av: Den Stora Lindblad

Du är så söt lilla gumman!!! Hoppas att du mår lite bättre nu. I utbyte mot kläderna så förväntar jag mig ordentligt med bilder, med hela outfiten på... :-) Jag ska hålla tummarna att ni får grymt väder! Om du känner att du behöver ha matchande moonboots så har jag ett par vita DC med Rosa lack logga och fluff! Bara att komma upp och hämta, då kommer du gatanterat se ut som Paris Hilton!! :-)

Puss Puss

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: