Till bloggens startsida

Lördagen


Tävlingen igår gick inte så bra, det blev bara semifinal för både mig & Bella i paren & i min singel. Men vi är inte så besvikna, vi hade ju trots att helt ny dans!

Jag kom hem från tävlingen vid 6 på kvällen, duschade, sminkade mig, packade upp danskläderna & cyklade till Jossan på 45 minuter. Jävligt bra gjort av mig måste jag säga! Håret var inte på topp, men hur som helst: sen var det party hela kvällen & halva natten. Kom hem vid halv fyra (räknat efter en timma till sommartid).

Josefine & Sandra försöker likna Chuck Bass tror jag..


Hedda & Josefine


Sandra & jag, aka buggkungarna!


Jag ska inte klaga på Karins ihopklämda näsa, med tanke på att
jag själv ser ut som jag vet inte vad..


Sandra har färgat håret rött, snyggt va? Jag tycker hon passar jättebra i det!


Hej kut-ryggarna?


Ja de där med självutlösare var tydligen roligt..


Sandra & jag går ner i brygga, ehm..graciöst? Hehe nej!


Oh yes, we do!


Oh, heey snygging!


Det här är inget man kan kalla för "hot asses"!


Levin, Karin, Oscar, Jonte & Sandra!


Sandra är nog född till gymnast trots allt..?


Jöss & Jonis!


Snyggt Lissie!


Oscar & jag (som är helt blank i ansiktet?)


Karin, Oscar, Jonte & Sandra!


Pusselipusspuss..


Haha, Hedda & Handel kommer inspringades just i pose-fotot!


Haha, jag är inte sådäär kort!?


Självutlösare igen, som tydligen är en rolig grej..


..eller nej, självutlösare var tydligen vääldigt rolig grej..


..eller typ väldigt vääldigt rolig grej!?


Armbrytning, haha..


Jag vann! ...när jag fick använda båda händerna


Hahahaha, uuush kolla mitt hår!!!


Hej å hå Oscar i bakgrunden! Dock kan jag inte avgöra om
jag skrattar eller om jag säger emot någonting?


Verkligen..jättefint, verkligen!


Några badade i jacuzzin!


Birath, nybadad!


Jag & Jöss, rock'n'roll!


Mitt-i-natten mat! Hahahaha..


Jajamensan, det blev en hel del bilder!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: