Till bloggens startsida

Music

Har hittat ett jättebra program som konverterar musik från youtube till mp3 filer. (Det finns även liknande program för spotify!) Jag ska ju ha med mig min lilla bärbara dator till Rhodos så vi kan ha lite musik på rummet, men jag har ju inget internett därborta..& nu för tiden har man ju knappt någon musik på hårdiskarna längre, allt lyssnar man ju på via spotify & youtube. Så tack gode gud att dessa program finns!

Bella & Kotte var här i mårse, vi fixade lite inför resan & så - jag har även växlat pengar inför resan. Så nu är jag riktigt taggad! Nu börjar man förstå att vi verkligen ska åka! Kamera batterierna laddar.......

Kotte, Bella & jag när vi var & grillade för ett tag sen..


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Jaaa man måste ju unna sig lite ;)

Postat av: Ännu en örebroare

Vilket Program? Jag har letat i evigheter efter ett sådant. Var får man tag i det?

Postat av: emma

haha jag var också med och grillade!!!! :(

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: