Till bloggens startsida

Mina nya skor

Mamma & jag var uppe med tuppen imårse, vi var på Gustavsvik redan vid 7 på morgonen. Pappa tycker vi är helt dumma i huvudet som åker till gustavsvik & betalar för att sola solarium & simmar, när vi redan har pool & solarium gratis hemma. Hmm..

Hur som helst, efteråt så tog vi en långpromenad hem, en rejäl omväg så det blev en bit! Gick i mina nya skor som jag fått av Louise, supersköna! Fast jag har skavsår under tårna, men de är nog för att dom är nya.

1400 kronor (Ja, min syster skämmer vekligen bort mig!)


Kommentarer
Postat av: Glappkaft [meox.blogg.se]

Följa varandra via bloglovin? (fotoblogg) Det leder till att båda får mer besökare! :)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1302041/glappkaft/follow



Ta en titt på min fotoblogg! http://meox.blogg.se

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Nejtack :) jag vill bara att de som vill ska läsa min blogg, jag strävar inte efter att få mycket besökare utan har den för min egen skull!

Likaså med bloglovin, jag har bara de jag själv känner mig intresserade av att läsa.

Tack ändå!

Postat av: Johanna

skulle också behöva ett par idrottsskor! :)

Postat av: Sanna

ååå gud va lyxigt ! Det va verkligen otroligt snällt av henne att ge sånna dyra och fina skor

Postat av: wictoria

fin blogg:)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: