Till bloggens startsida

Last night in Rhodos


Jag beställde en första drink på Big-brother-bar som matchade min klänning!


Sen gick vi vidare lite bland olika barer, efter en stund
så kom vi då till Grabbarna-grus-baren
där Bella hittade en passande drink
till hennes klädesel också!



Vi fick svenska flaggor i ansiktet, gött de!


På en ny bar, Alexander tror jag den hette.
Drinkarna smakade verkligen skit där.. men vi hann med
ett par shots där i alla fall, haha!












Vi köpte varsit lysande armband av ett stackars barn på gatan.
Jag har fortfarande på mig mitt! (fast det lyser inte längre) Haha..


Sedan kom vi tillslut till club-Pacha & club-Toxic! Här sitter jag på toaletten, haha..



Vi fick syn på Bella & Jens, så resten av natten spenderades med dom
vilket var kul! Men vi tyckte de också skulle ha svenska flaggor på sig,
så vi gick tillbaka till Grabbarna-grus-baren & fixade det!


Sen tillbaka till Pacha & Toxic igen för massa dans & svett!



Bellorna med några roliga Holländare, haha!


Jag var reklampelare (for free) på natten för "GG" (Grabbarna Grus) Haha!



Belly happyface!


Jens med en annan Jens!


Jens, jag & Bellorna!


Bella, Finne & jag!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: