Till bloggens startsida

Arlanda-Rhodos

Förra onsdagen åktes det ju till Rhodos, jag bloggade
ingenting därifrån. Hade så himla mycket annat roligt för oss så!
Hur som helst, här kommer lite bilder från dit-resan.
Vilka små blekfisar vi var då!


Tax-free. Det var nog den första & enda gången
i mitt liv som jag inte handlade något där!


Olearys på Arlanda. I Sverige fick jag inte dricka öl
eftersom att jag inte är 18, men de gjorde inte så mycket för nu efter
resan är jag mätt på all öl vi drack på Rhodos! Haha..


Framme! Btw, måste berätta att vi såg 2 kändisar
på Arlanda. Josefine Crafoord, sen lite senare även han "Plaid"
som är med i milleniumtriologin. Hohohoo..


Vi kom fram till Rhodos mitt i natten, men vi var så
himla hungriga så vi satte oss på en restaurang & åt pizza.
Vi fick även världens godaste sallad till förrätt!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: