Till bloggens startsida

Update

Kjolen som jag skrev om förut (som jag då inte hade provat än) har jag provat nu! Ha-ha-ha säger jag bara! Jag vet inte riktigkt hur jag tänkte när jag köpte den, för den är säkert två storlekar för stor! Jag får la springa upp till H&M imorgon på lunchen igen & hoppas på att den finns kvar i lite mindre storlekar..

Btw, en fågel viskade i mitt öra att det ska börja en jätterea imorgon på Stadium, hm..lite nya träningskläder inför hösten vore ju inte fel! Men gooosh, jag måste spara mina pengar - bäst vore väl om jag bara går förbi entrédörren utan att lockas av skyltfönstrena. Men, en vit Nike-sport-BH är redan på beställning, kommer på fredag från Uppsala. Nice nice!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: