Till bloggens startsida

"The lord of the engagement"

Hahaha, ja hörrni - fredagskvällen var som jag skrev i tidigare inlägget riktigt rolig!
Här kommer berättelsen om förlovningen med Westman! Hahahaha...


Jag med förlovningskepsen som jag fick av han, Westman med
förlovningsringen & våran bestman Sandra! Hahahaha..


Vi har 8 barn tillsammans. De heter Mohammed 1, Mohammed 2,
Mohammed 3, Mohammed 4, Alli, & de tre sista som vi inte döpt än..




Förlovningspussen! Hahahaha..


Westman passade ju jättebra i förlovningsringen, hahaha!


& jag passade ju väldigt bra i förlovningskepsen också.. haha


Sandra fick låna min "förlovningsring" (kepsen) till hennes dags-outfit!


Här gör vi upp vem som får alla cash vid skillsmässan! Hahaha..

THE END!


Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHA! Jag skrattade så mkt! Och förlovningspussen ser myyyys ut, grabben ser snygg ut, gör slag i saken! ;D

Postat av: Vickan

Hahahaha, ehm? Nej..skulle inte tro det va?! Hahaha, allt var så oseriöst och på skoj som det kunde bli! Hahaha :P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: