Till bloggens startsida

Lördagkvällen


Skitdålig & ful bild, haha men det var det enda som fanns på kameran från igårkväll!

Igår kväll träffades ju vi i Experience-dansgruppen hemma hos Bella för en grillkväll. Vi fattade vissa viktiga (& självklara) beslut & nu känns allt jättebra, trots allt trassel. Well well, vissa hommer till himlen, andra kommer till helvetet..

Det blev i alla fall en supermysig kväll! Vi hade goda grillspett & så, jag hade även köpt massa jordgubbar & vindruvor så det var bara att frossa!

Redan halv 1 så var jag trött, & då åkte jag hem med Fredriksons. Åh, det skulle bli så skönt att få tvätta bort sminket & lägga sig i sängen då! Men så blev det icke. Det blev ut med Bella, Emma & Fridlund & lite annat gott folk. Kul vare', det slutade med att jag kom hem närmare halv 4. Då somnade jag verkligen som en stock!

Idag har jag sovit ut ordentligt, precis som igår. Det gäller ju att utnyttja sovmornarna på helgerna när man börjar jobba klockan 7 på veckorna.. Hur som helst, nu ska jag ut & sola i det fantastiska vädret! Jag har tappat nästan all solbränna som jag fick i Rhodos, lite tråkigt..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: