Till bloggens startsida

Depends nr.19

Jag är ju en stor älskare av franska manikyr-naglar, men enligt mig så funkar det ju bara långvarit med lösnaglar. För en målad fransk manikyr är ju bara snygg i max tre dagar. Därför orkar jag inte göra det allt för ofta, eftersom att jag inte heller är ett stort fan av lösnaglar eftersom att jag själv har så pass långa & starka naglar. Lösnaglar förstör bara naglarna massa, även fast jag tycker det är väldigt väldigt fint med fräsha lösisar!

Nu sitter jag & har presis klippt av naglarna, med en kontorssax - ha! Det var väl kanske inte att rekomendera, men men.. Sitter & målar naglarna röda, min favorit är depends nr.19 - den är perfekt i färgen enligt mig, prisvärd, lättmålad & snabbtorkande!

Ja, hur som helst så faller jag alltid tillbaka till röda naglar.. det passar ju lika bra på korta & långa naglar. (Bilerna har jag knyckt från google)


Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

snyggt med röda naglar=)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: