Till bloggens startsida

Med längdskidor..

..kan man tydligen varken gå ner i spagat eller hoppa i gupp *suck*!


Nog kunde man hoppa i gupp, men det blev inte så bra efter att man landat..

Hur som helst, nej jag har inte varit ute & åkt längdskidor by my self, & inte av egen vilja heller (även fast jag måste erkänna att det var riktigt roligt!). Vi provade nämligen på att åka det idag med klassen på idrottstimmen. Vi åkte inte så mycket i spåren, utan vi åkte mest upp & ner för backarna. Vissa kunde åka, & vissa hade aldrig stått på ett par skidor förut - så det blev många roliga syner faktiskt!

Jocke the skidproffs & jag.


Sara! Helt snöig efter att ha ramlat lite hit & dit..



Vi är inga skidåkare, vi är dansare! (tillfälligt väldigt stela pga träningsverk, haha)


"Oops i did it again.."


Jag smäller två flugor i en smäll & bjuder här på dagens outfit..ehm, nä!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Kan tänka mig det.



Tack.

Postat av: Louise

Haha, massa skratt.. :D Så söt!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: