Till bloggens startsida

Man är ju inte mer än en Örebroare



Man är ju inte mer än människa, eller: man är ju inte mer än en Örebroare..vilket innebär att man måste gnälla lite. Det ska jag göra nu, kan jag lova. För j*vlar vad ont jag har i min handled nu igen! Det har gått i perioder i ett halvår nu. Men för tillfället kan jag inte stödja mig på den, inte bära någonting lite tyngre med den, & det gör till & med ont att ha klockan på sig! Lixåååm whatzzzzuuuppp??

Hur som helst..vad har Vickan gjort ikväll då?
Hon har pluggat matte, duktig som hon är.. sen har hon även sytt om ett linne till en vanlig hög bas-kjol som hon förmodligen kommer ha på sig på friday night. Men, nu ska hon sova så hon orkar med 2 dagar till i skolan först..

Puss!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: