Till bloggens startsida

Infallible



Köpte ny foundation idag, nu när pengarna rullat in. Min förra var för grå i tonen,
så nu köpte jag den mest gula som fanns! Dock ser den väldigt gul ut på bilden
när man jämför med mina stelfrusta händer som precis kommit in från
kylan.. men men, jag tror det blir bra. Den är ganska täckande, samtidigt som
den har "anti-mask-effect", så man inte ser ut som en kaka. Den ser även ganska
matt ut, så om jag har tur kanske jag slipper solpuder över?

Jag köpte även en sommarklänning, på rean! Ni kommer dock inte få se någon
bild på den än. Jag har försökt tagit bild på den, men den ser hemsk ut när man
inte har den på sig..& för tillfället är jag för blek för att visa två armar & en bar rygg.
Men det ska ändras på. Ska försöka fuska lite med hemmasolariet i veckan,
även fast det inte ger så jättestort resultat..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: