Till bloggens startsida

Funderingar


←Såhär ser min hårfärg ut
just nut. Vanligt råttfärgat
svenskt hår som blonderas
i slingor till tusen.



Mitt prolem är att utväxten kommer så fruktansvärt snabbt,
& jag har ju pratat om att jag vill ha en förändring på mitt hår. Så jag har photoshoppat lite med bilden (lagt till några tunna slingor i lite olika bruna & varma nyanser.)

Jag tycker att det skulle vara snyggt! Fast samtidigt är det äldigt fint att vara helblond (när man väl är det, när inte äckliga utväxten kommit än!).

Kommentarer
Postat av: Elin

kan inte du slinga mitt hår hehe, på lovet kanske. har typ 1 dm utväxt som jag aldrig orkar fixa ;)

Postat av: Elin

sv: blonda haaha. kommer bara ångra mig annars :P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: