Till bloggens startsida

Alla dagar har sina för- & nackdelar


Min lilla älskling (X1:an) är trasig! Ska lämna in den.. men så länge använder jag mig av min förra lilla mobil. I jämförelse känns den jättelöjlig, liten & tyngdlös. Hur som helst, jag ska vara glad att jag hade en mobil i reserv så jag kan nå & nås.

Idag prövades pjäxor & lägd i skolan, för imorgon ska vi åka längdskidor. Ska bli lite roligt tycker jag, för det var flera år sedan som jag åkte nyss. Ännu roligare att få se Sara på ett par skidor, eftersom hon inte åkt förut. Hihii..

Efter skolan var jag & Bella hos sömmerskan. Kläderna känns bättre & bättre hela tiden nu! Sen är det alltid roligt att träffa Bella & få snacka av sig lite, eftersom att vi mest träffas på träningarna annars..

Paradise hotel ikväll igen, superbra. Dock så längtar jag redan efter nästa avsnitt av Johan Falk som går på fyran på söndagskvällarna. Det är så himla bra tycker jag!

Imorgon är det onsdag, & då har halva skolveckan passerat. I helgen kommer Louise & Artin till Örebro, det är alltid lika kul - jag hinner sakna dom mellan de veckorna vi ses, även fast vi sets ganska ofta nu på senaste tiden med jul & allt..

Matteprov på torsdag, så nu ska jag sätta mig & plugga lite. Men först kolla igenom bloglovin..hehee '  

På fredag är det fest! Med massa folk från skolan, även Sara - kul, eftersom att vi inte partajat tillsammans sedan Miras avskedsfest. & på fredag är ju den dagen hon kommer hem från Australien igen.. galet vad fort tiden har gått!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: