Till bloggens startsida

Spaggettiben, men ett stort leende på läpparna!

Damn vilken jobbig träning det blev ikväll! Först fys, styrka & konditition, sen danspass. MEN VI ÄR SÅ JÄVLA BRA! Hur trötta vi är så är allt fyllt med en slags kärlek & en kämparglädje  att nå målet!

Det är så himla skön känsla att komma hem & vara så trött så man nästan ramlar ihop. Nu när jag kom hem var jag så trött så jag & pappa stog & fnissade i köket åt allt möjligt. (ja, till & med pappa FNISSADE!!)

Nå, mamma & jag hade tänk att åka till gymmet imorgon & sedan sola efter det. Men nu när blekningen är hemma så lockar den, & jag är inte så sugen på att gymma morgonen efter denna kväll..

Fick även reda på att massagen som jag trodde var på onsdag förmiddag är imorgon förmiddag. Så imorgon blir det en riktig må bra dag. Först bleka håret, sen massage & sen träffa bästa vän Sandra. Kan det bli så mycket bättre?


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: