Till bloggens startsida

SOLEO


Sandra fyllde 18 igår, så idag träffades vi över en fika så hon kunde berätta om alla galenheter från gårdagskvällen då hon var på krogen för första gången! Jag längtar enormt efter att fylla 18 nu, men jag har ju sommarn kvar att njuta av att vara 17 & vara omyndig så att jag kan busa så mycket jag vill..höhö, närå!

Vi fikade i alla fall på Soleo, ett skapligt nytt fik i Örebro som jag inte vart på förut. Eftersom hon hade fyllt så bjöd jag henne & sen hade jag även köpt lite smått & gott från Make Up Store! Sånt behövs som mest när man är 18 & ska på krogen hit & dit!

Jag mår tyvärr fortfarande inte tipp topp, men jag är på bra humör i alla fall. Har ju precis spenderat ett par timmar med bästa vän, & imorgon är det ingen skola - så det blir Yoga med Sara på förmiddagen, & sedan marieberg med Elin. Toppen toppen!

Fredagkvällen kommer dock spenderas hemma eftersom att vi ska åka till Stockholm (eller vart ska vi?) på lördagmorgon & tävla.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att få bort eventuell parfym på kroppen för jag tänkte lägga mig en stund i solariumet sen & jag är så himla rädd för att få pigmentfläckar! (Ni vet väl om att man jättelätt får pigmentfläckar om man solar med parfym på kroppen?) Sen efter solningen ska jag ju duscha igen, men för övrigt ska jag inte göra något vettigt ikväll, bara chilledilla!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: