Till bloggens startsida

Lunch på IKEA



Sara & jag var ju på yoga på förmiddagen, som var skitdålig måste jag tyvärr säga.. Hur som helst, resten av dagen var bra i alla fall. Den spenderades med Sara & Elin på Marieberg. Vi startade med IKEA där vi även köpte lunch. Vi fick även i oss varsin dessert, vilken kanske inte är det absolut bästa dagen innan tävlingen. Ska ju bara tävla par imorgon så det kanske inte spelar så stor roll? Men jag tänkte i alla fall till när jag köpte köttbulls-meny istället för pomfrittes & compani.

Well well, som sagt vi var ju på IKEA så jag provade några sängar, det har ju kommit på tal att jag ska få en ny så småning om. Fast jag är inte så nogrann när det gäller sängar, jag somnar så länge sängen har en huvudkudde. Resten spelar inte så stor roll, luftmadrass, hotellsäng.. u name it!

Jag är glad att jag kunde hålla fingrarna i styr & inte köpa hem någonting från IKEA, dock så klarade jag inte riktigt av det på Marieberg köpcentrum, hmmm damn it!

Lägger snart upp det jag köpte!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Aa jag hade typ 20 min på mig för Michael va stressad, så blev en från h&m, fast den är asljus så den kommer nog synas ändå.. men tar med den fast tar inte bort lappen, annars har jag en svart eller bellas som är genomskinlig bak ifall den passar, hahah. Beslutsångest eftersom att min är typ helt öppen bak :(

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: