Till bloggens startsida

Julklappsoutfit

Idag hade jag Adidaströjan
som jag fick av Artin & Louise
i julklapp. Jag älskar den, för
den är både snygg & skön!
Under hade jag ett grått linne
med "style"-tryck på som jag
fick av farmor & farfar.
Jättebra, för det är långt
så man kan ha det till
leggings.


Dagen hade två stora plus!
1. Jag hittade mina företags-ekonomiböcker efter att de varitborta flera veckor. Hade jag inte hittat de tills på fredag hade jag behövt köpa nya för 400 kronor. Så jag är en av de lyckligaste just nu..
2. Jag har äntligen fått med Karin till Stjärnparadsfesten på lördag, hon var negativ förut & ville inte gå. Men idag har vi pratat om den hela dagen, det ska bli skitkul - tycker vi båda!


Kommentarer
Postat av: Louise

YEEEEY! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: