Till bloggens startsida

Grunden klar!


Här är lösögonfransarna
som jag köpte igår
på Mist, 90 kr.
Jag tycker de var
jättesnygga!

Nu är i alla fall grunden
klar, ögonsminket & halva
håret. Resten fixar jag
på plats.

Checklistan som jag skrev
totalt sket jag i, jag var så himla
trött så jag orkade inte!
Det enda jag gjorde igår var att
duscha & våffla håret, resten har
jag gjort nu på morgonen.

Jag hade som mål att somna
innan utröstningen igårkväll på
Let's dance. Men det blev inte så,
det blev verkligen inte så.
Någon gång vid halv så
somnade jag ordentligt.

Nu ska jag alltså dra iväg till Stockholmshållet & tävla. Jag har ingen aning om när jag kommer till Örebro ikväll igen, det kan bli jättetidigt & det kan bli jättesent. När det än blir så ska jag i alla fall åka till Sandra där tjej grapparna är & firar henne ikväll.

Det blir nog mysigt, men jag kommer vara hur trött som helst!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: